Selvbetjening og tidsbestilling

Ansøgning om landzonetilladelse

Du kan bruge formularen nedenfor til at ansøge om landzonetilladelse.

Hvis du ikke selv ejer den ejendom, som du søger tilladelse til, så skal vi have ejerens underskrift.

Formål, anvendelse, modtagere og hjemmel angående personoplysninger:

Dine oplysninger vil blive behandlet af Teknik- og miljøafdelingen i forbindelse med behandling af din ansøgning om landzonetilladelse.

Oplysningerne behandles i medfør af databeskyttelsesforordningens art. 6, stk. 1, litra e (almindelige personoplysninger).

Dine oplysninger vil blive behandlet i IT-systemet GetOrganized.

Tidsrum for opbevaring af personoplysninger i kommunen:

Kommunen sletter oplysningerne, når opbevaringspligten udløber, og et eventuelt arkiveringskrav er opfyldt. Når oplysningerne er arkiveret eller slettet, har kommunen ikke længere adgang til dem.

Videregivelse af oplysninger:

Vi forventer ikke, at dine oplysninger videregives.

Ret til indsigt i personoplysninger:

Du har ret til at få indsigt i de oplysninger, som vi behandler om dig, samt en række yderligere oplysninger.

Du kan evt. læse mere her: databeskyttelse.silkeborg.dk

Kontaktoplysninger på Kommunens databeskyttelsesrådgiver:

Du kan kontakte kommunens databeskyttelsesrådgiver (DPO)

Klagemuligheder:

Du kan kontakte databeskyttelsesrådgiveren om dine rettigheder i henhold til databeskyttelseslovgivningen.

Du har ret til at klage til Datatilsynet over kommunens behandling af dine personlige oplysninger.

Bemærk: Din ansøgning kan kun sendes, hvis du bekræfter nedenstående
Sæt kryds i feltet
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
Angiv hvor på ejendommen, arealer, længder, højder osv.
*
Upload foto af forholdene. Udskriv kort eller tegninger til pdf eller lignende.
Dette er et kontrolsprøgsmål, som vi beder dig besvare. Vi bruger spørgsmålet for at undgå computerstyrende spamhenvendelser.
*