Selvbetjening og tidsbestilling

Få hjælp til digital selvbetjening

Her kan du finde en oversigt over, hvor du kan få hjælp til digital selvbetjening.

Borgerservice

Du kan altid få hjælp ved at henvende dig til Borgerservice i Silkeborg Kommune.

Se kontaktmuligheder og åbningstider

Hjælp uden for åbningstid:

Der er også hjælp at hente til selvbetjening og Digital Post uden for normal åbningstid. 

Få hjælp til selvbetjening på Den Digitale Hotline på 70 20 00 00. 

Silkeborg Bibliotekerne

I bibliotekets IT-hjælp møder du kompetente vejledere, der tager sig tid til dine spørgsmål. Bestil en tid eller kig forbi i åbningstiden. Tag gerne din egen pc, smartphone eller tablet med.

Se hvornår der er åbent eller bestil tid
 

Netværksted på Silkeborg Bibliotek: 

Ugedag Formiddag  Eftermiddag 
Mandag: 10-12 15-18
Tirs -Tors:
15-17
Fredag: 10-12  

Netværksted på Kjellerup Bibliotek:

Ugedag Tidsrum
Tirsdag:  13-15

 

Du kan læse mere om Netværkstedet på Silkeborg Bibliotekerne

Kurser:

Biblioteket afholder løbende kurser i, hvordan du bruger NemID og din digitale postkasse på borger.dk.

Se oversigt over kurser på silkeborgbib.dk

IT-cafeer

Du kan møde frivillige seniorer på IT-cafeer i hele kommunen, der står klar til at hjælpe dig godt i gang med digital selvbetjening.

Læs mere om IT-cafeer og SeniorDigital

Borger.dk

Hjemmesiden borger.dk er din indgang til det offentlige på nettet. Her kan du finde informationer om og vejledninger til digital selvbetjening.

Hvis du har brug for hjælp kan du ringe til borger.dk på 70 10 18 81.

Se mere om kontaktcenter for borger.dk