Denne side er primært målrettet hjælpere, støtte- og aflastningspersoner. Hvis du er arbejdsgiver (den der modtager hjælp, støtte eller aflastning), finder du information nederst på siden.
Sådan indberetter du dine timer mm.:
- Vælg en formular i listerne nedenfor.
- OBS - Nogle formularer bliver sendt videre til den, du arbejder for eller yder støtte til, og de skal godkende din indberetning.
- Sagsbehandleren i kommunen godkender derefter din indberetning.
- Når din indberetning er godkendt, får du udbetalt pengene på din Nemkonto.
Når du har indberettet:
- Hvis vi mangler nogle oplysninger fra dig, får du automatisk en mail fra kommunen.
- Du skal udfylde en ny formular, hver gang du skal indberette timer, udlæg mv.
Se alle dine indberetninger
Arbejdsgang for arbejdsgiver:
(den der modtager hjælp, støtte eller aflastning)
OBS - Du skal have NemID for at logge ind i systemet og godkende indberetninger.
Sådan gør du:
- Når en person, der arbejder for dig, indberetter timer, udlæg mm., vil du modtage en mail med et link.
- Du skal følge linket i mailen.
- Du bliver sendt over i vores indberetningssystem, hvor du skal logge på med NemID.
- Når du har logget ind, skal du tjekke og godkende indberetningen.
- Når du har godkendt en indberetning, bliver den sendt videre til en sagsbehandler i kommunen, som sørger for at udbetale penge til den person, der arbejder for dig.