Selvbetjening og tidsbestilling

Min sag

Med selvbetjeningsløsningen, Min sag, har du mulighed for at se dine egne sager og dokumenter i kommunens sagsbehandling via borger.dk. Du kan simpelthen generere din egen aktindsigt.

Er du borger i Silkeborg Kommune, kan du med 'Min sag' få direkte adgang til en række oplysninger om dig selv. I øjeblikket kan du finde dine oplysninger, hvis de har at gøre med områderne ledighed, socialområdet, handicap, psykiatri, sygedagpenge og borgerservice. Inden udgangen af 2019 vil alle områder i kommunen, som har med personsager at gøre, give denne mulighed.


Du kan modtage din sag inden for 10 timer

Med den nye digitale løsning vil du modtage dine dokumenter direkte i din digitale Postkasse hurtigt. Vores mål er at du på alle hverdage modtager dokumenterne ned til ti arbejdstimer efter du har bestilt dem. Det giver dig bedre mulighed for at følge med i din sag. På den måde sikrer vi et langt højere serviceniveau end du som borger normalt får i forbindelse med aktindsigter.

Hvordan gør jeg?

Du finder Min sag på ’Min side’ på borger.dk og her på hjemmesiden som selvbetjeningsløsning og du skal bruge dit NemID. Materialet fra Silkeborg Kommune vil fra Min sag blive sendt til din digitale postkasse, som du også finder på borger.dk.

Vær opmærksom på at YouTube sætter cookies på din computer/tablet/mobil ved afspilning af videoen.