Selvbetjening og tidsbestilling

Min sag

Med selvbetjeningsløsningen, Min sag, har du mulighed for at se dine egne sager og dokumenter i kommunens sagsbehandling. Du kan simpelthen generere din egen aktindsigt.

Er du borger i Silkeborg Kommune, kan du med 'Min sag' generere din egen aktindsigt. De omfattede områder er følgende:

  • Ledighed
  • Socialområdet
  • Handicap
  • Psykiatri
  • Sygedagpenge
  • Borgerservice
  • Skoleområdet
  • Sundheds- og Omsorgsområdet
  • Børne og Familieområdet

Med den nye digitale løsning vil du modtage dine dokumenter direkte i din digitale Postkasse hurtigt. Det giver dig bedre mulighed for at følge med i din sag.

Hvordan gør jeg?

Du finder Min sag på ’Min side’ på borger.dk og her på hjemmesiden som selvbetjeningsløsning og du skal bruge dit NemID. Materialet fra Silkeborg Kommune vil fra Min sag blive sendt til din digitale postkasse, som du også finder på borger.dk.