Selvbetjening

Nyheder om selvbetjening

Her kan du læse nyheder i kategorien Selvbetjening

Tilmeld dig NemSMS og undgå rykkergebyr

Har du overset en betalingsfrist på en regning fra Silkeborg Kommune? Tilmeld dig NemSMS og få en SMS ugen før rykkeren ligger i din digitale postkasse.

Har du modtaget et fysisk brev fra os?

Flere silkeborgensere vil i disse dage modtage breve fra kommunen i fysisk form – og ikke i deres Digitale postkasse, sådan som det almindeligvis foregår.

Er du midlertidigt fritaget fra Digital Post?

Den 1. november 2016 udløber midlertidige fritagelser fra Digital Post. Derfor skal du nu igen tage stilling til Digital Post, hvis du er midlertidigt fritaget.

Informationsmøder om Digital Post

I løbet af august og september inviterer Silkeborg Kommune til informationsmøder om Digital Post, hvor du kan blive klogere på eller få hjælp til at komme godt i gang med Digital Post.

Har du styr på Digital Post?

På fredag kan du møde medarbejdere fra Borgerservice på Torvet i Silkeborg. De står klar til at svare på dine spørgsmål om den digitale postkasse og tilbyder samtidig en lækker kop friskbrygget kaffe eller the.

Ny selvbetjeningsløsning: Se, om du har gæld til kommunen

Fremover bliver det nemmere at holde styr på betalingerne til kommunen. Nu kan du nemlig selv gå på nettet og tjekke, om du har gæld til Silkeborg Kommune.

Nye digitale løsninger på vej

Skal du giftes? Skifte læge? Eller melde din cykel stjålet? Fra den 1. december bliver det obligatorisk at betjene dig selv på nettet på flere områder.

Digitalt pilotprojekt udvider

Nu kan samtlige borgere i Region Midtjylland få hjælp til at hjælpe sig selv med digital selvbetjening. Et pilotprojekt startet af syv østjyske kommuner heriblandt Silkeborg Kommune udvides nu til at omfatte alle 19 kommuner i Region Midtjylland.