Selvbetjening og tidsbestilling

Søg om indsigt efter databeskyttelsesforordningen (registerindsigt)

Hvis du ønsker at søge om registerindsigt via kommunens hjemmeside, skal du udfylde felterne nedenfor.

Hvis du ønsker at få et eller flere dokumenter fra en sag udleveret, skal du ikke bede om registerindsigt. Her skal du i stedet søge om aktindsigt.

Du kan søge om aktindsigt her

Du kan med fordel læse nærmere om registerindsigt, før du søger. 

Læs mere om registerindsigt

Du kan kun søge registerindsigt i en afdeling pr. ansøgning. Men du kan godt sende flere ansøgninger.

Formål, anvendelse, modtagere og hjemmel angående personoplysninger:

Dine oplysninger vil blive behandlet af en eller flere af Silkeborg Kommunes afdelinger i forbindelse med din anmodning om registerindsigt.

Oplysningerne behandles i medfør af databeskyttelsesforordningens art. 6, stk. 1, litra c (almindelige personoplysninger) og evt. også art. 9, stk. 2, litra f (følsomme personoplysninger).

Dine oplysninger vil blive behandlet i IT-systemet GetOrganized og eventuelle fagsystemer.

Tidsrum for opbevaring af personoplysninger i kommunen:

Kommunen sletter oplysningerne, når opbevaringspligten udløber, og et eventuelt arkiveringskrav er opfyldt. Når oplysningerne er arkiveret eller slettet, har kommunen ikke længere adgang til dem.

Videregivelse af oplysninger:

Vi forventer ikke, at dine oplysninger videregives.

Dine rettigheder, kommunens databeskyttelsesrådgiver og klagemuligheder

Efter Databeskyttelsesforordningen har du en række rettigheder i forhold til Silkeborg Kommunes behandling af dine oplysninger.

Du kan læse mere på databeskyttelse.silkeborg.dk, hvor du også kan finde information om kommunens databeskyttelsesrådgiver og klagemuligheder.

Bemærk, alle dine oplysninger vil blive krypteret.

Bemærk: Din ansøgning kan kun sendes, hvis du bekræfter nedenstående
Sæt kryds i feltet
*
Kontaktoplysninger
Skriv dit fulde navn
*
Skriv din fulde adresse (Gadenavn, nr., side)
*
Skriv dit postnummer
*
Skriv den by, der svarer til dit postnummer
*
Skriv dit tlf. nr. (Det nummer du nemmest træffes på)
*
Skriv din email. Vi bruger den kun til at sende en kvittering for denne formular.
*
*
Jeg ønsker registerindsigt i mine oplysninger i:
Angiv, hvilken afdeling du mener, behandler oplysninger om dig. Har du været i kontakt med kommunen om en sag, vil afdelingen fremgå af korrespondancen.
Du skal angive her, såfremt du ønsker indsigt i oplysninger fra en bestemt sag eller et bestemt dokument. Har du angivet en bestemt sag eller bestemt dokument, kan det forkorte vores sagsbehandlingstid betydeligt.
Øvrig
Du får som udgangspunkt de oplysninger, som vi har liggende om dig i vores åbne sager. Ønsker du kun at få udleveret oplysninger fra en bestemt periode skal du angive det her. Har du angivet en bestemt periode, kan det forkorte vores sagsbehandlingstid betydeligt.
Angiv hvad din anmodning præcis handler om f.eks. én bestemt sag, du har under behandling eller har haft under behandling
Kontrolspørgsmål
Dette er et kontrolspørgsmål, som vi beder dig besvare. Vi bruger spørgsmålet for at undgå computerstyrede spamhenvendelser.
*