Borgerportalen udvider dine elektroniske muligheder, så du får et overblik over dine sundhedsdata i det elektroniske dokumentationsprogram.
Via Borgerportalen kan du:
- Sende beskeder til Sundheds- og Omsorgsafdelingens sektioner døgnet rundt
- Ansøge om hjælpemidler
- Aflyse egne aftaler
- På sigt tilmelde dig kurser ved Sundheds- og Omsorgsafdelingens sektioner
Du kan også læse personalets dokumentation, hvis du har en aktiv sag i dine kommunale sundhedsdata inden for følgende områder:
- Forebyggende hjemmebesøg
- Hjælpemidler
- Hjælpemiddelcenter
- Visitation af hjemmepleje
- Visitation til ældre-/plejebolig
- Hjemmeplejen
- Hjemmesygeplejen
- Handicapkørsel
- Sundhedshuset
- Træning
- Plejeorlov
Det er dermed ikke alle områder i kommunen, der er koblet op på Sundheds- og Omsorgsafdelingens Borgerportal.
Her finder du en vejledning, som beskriver, hvordan du bruger Sundheds- og Omsorgsafdelingens Borgerportal.
Og her kan du læse, hvordan du får en fuldmagt til Sundheds- og Omsorgsafdelingens Borgerportal. Du skal bruge en fuldmagt, hvis du som pårørende til en borger kan være ægtefælle, øvrigt familiemedlem, bekendt, værge eller anden betroet person skal logge ind på portalen.
Ved at trykke her kommer du direkte til Sundheds- og Omsorgsafdelingens Borgerportal.
Nedenfor kan du læse mere om, hvad du kan bruge Borgerportalen til.