Selvbetjening og tidsbestilling

Den effektive kommune

I 2013 var Silkeborg blandt de mest effektivt drevne kommuner. Selvbetjening blevet mere lettilgængeligt for borgerne på en ny og mere brugervenlig hjemmeside. Samtidig har et regionalt samarbejde sikret, at man kan få hjælp til selvbetjening - også om aftenen og i weekenderne.  

Silkeborg blandt de mest effektivt drevne i Danmark

Rådhuset i Silkeborg. 

Nøgletal fra Økonomi- og Indenrigsministeriet viser, at Silkeborg Kommune er blandt de mest effektivt drevne kommuner i Danmark. Nøgletallene sammenligner alle danske kommuners forbrug af personale til administration og ledelse.

Læs nyheden

Velkommen til Silkeborg Kommunes nye hjemmeside

Hjemmeside på Ipad 

Silkeborg Kommune gik i 2013 i luften med en ny hjemmeside. Den nye hjemmeside har fokus på brugeren, selvbetjening og dialog.

Læs nyheden

Ny digital hotline, hvor borgere kan få hjælp til selvbetjening

Tekst: Hjælp til digital selvbetjening hotline 70 20 00 00 

Nu kan samtlige borgere i Region Midtjylland få hjælp til at hjælpe sig selv med digital selvbetjening. Et pilotprojekt startet af syv østjyske kommuner heriblandt Silkeborg Kommune udvides nu til at omfatte alle 19 kommuner i Region Midtjylland.

Læs nyheden

Silkeborg har Danmarks billigste brand- og redningsberedskab

Brand og redning i aktion 

I 2013 havde Silkeborg Kommune Danmarks billigste brand- og redningsberedskab.

Læs nyheden