Hjem Borger Foreninger og fritid Voksenundervisning Deltagere fra andre kommuner og udbetaling af løn

Deltagere fra andre kommuner og udbetaling af løn

Aftenskoler, der modtager tilskud fra kommunen, har pligt til at oplyse kommunen om deltagere fra andre kommuner.

Deltagere fra andre kommuner og udbetaling af løn

Har jeres aftenskole deltagere fra andre kommuner, er I forpligtet til at sende oplysninger til Kultur- og Borgerserviceafdelingen om det.

Deltagerliste til aftenskoler med deltagere udenfor Silkeborg Kommune

I kan få et skema til at udfylde oplysninger om deltagere fra andre kommuner tilsendt ved at kontakte Kultur- og Borgerserviceafdelingen.

Husk, at I skal udfylde ALLE felter i skemaet. Det gælder for alle aftenskoler, og er I i tvivl om, hvad der skal stå i felterne, er I velkomne til at kontakte Kultur- og Borgerserviceafdelingen.

Registrerer I deltagerne elektronisk, kan I i stedet for at udfylde skemaet, sende et systemudtræk til Kultur- og Borgerserviceafdelingen. Det er vigtigt, at alle de oplysninger, der fremgår af skemaet også er med på systemudtrækket.

Silkeborg Kommune kan udbetale løn for aftenskoler

Silkeborg Kommune kan tilbyde at udbetale løn til aftenskolens lærere og ledere, hvis I ønsker det. Tilbuddet gælder for aftenskoler, der ikke er medlem af en landsdækkende organisation.

Ønsker jeres aftenskole, at Silkeborg Kommune skal udbetale lønnen, skal I udfylde og sende en ansættelsesskema til Organisations- og Personaleafdelingen.

I kan få skemaet og en vejledning tilsendt ved at kontakte Organisations- og Personaleafdelingen:

Organisations- og Personaleafdelingen
Henrik Jessen