Hjem Borger Børn og familie Dagpleje, vuggestue og børnehave Dagplejen Dagplejere Fårvang dagplejere Heidi Rossau Lynggaard Bording, Dagplejer

Heidi Rossau Lynggaard Bording, Dagplejer

Heidi er dagplejer i Fårvang. Vælg dagpleje hvis du vil give dit barn en hverdag i et lille og trygt miljø.

Heidi Rossau Lynggaard Bording

Dagplejer

Nylands Allé 10
8882 Fårvang

Jeg er glad og udadvendt, gift med Ole vi har 3 voksne børn, som er udeboende.

Har været dagplejer siden 1994, har været på dagplejeuddannelse og div pædagogiske kursuser.

Bor i hus, med stor have til.

Jeg arbejder ud fra en hverdag med nærvær og tryghed, tid til at skabe gode relationer mellem barn og mig og børn imellem.

Hvor jeg arbejder ud fra nærmeste udviklings zone, så barnet udvikler sig derfra hvor det er.

Dagen starter med stille og rolig modtagelse af det enkelte barn.

Kl. 9.00 spiser vi formiddags mad, derefter er der forskellige aktiviteter, så som legestue, gymnastiksalen, ældrecentret, cykelture, besøge legepladsen, besøge kollegaer.

Kl. 11.00 -11.30 spiser vi frokost, derefter middagslur.

Efter lur er der eftermiddagsmad, læse bøger, synge og lege.

Jeg laver små legemiljøer, med dukker, lege mad, biler og bøger, på den måde får vi små rollelege og samspilslege.

Slår gymnastik måtten ud, og vi laver motorik og bevægelses lege.

Børnene hjælper med de daglige gøremål i det omfang de kan.

Når vi cykler ud i det blå, hvor snakken går om alt hvad vi møder på vores vej, og selvfølgelig leg hjemme på legepladsen.

En rigtig god kontakt, hvor forældre altid føler sig velkommen.

Hvor vi taler om barnets udvikling og samarbejder herom.

Ja, jeg har en hund.